Teknolojik Bilgiye Ulaşmanın En Teknolojik Yolu

24 Temmuz 2013 Çarşamba

Adobe Photoshop cs5 İndir (102 mb)

Adobe Photoshop CS5 Full Türkçe [102.Mb]


Şimdi sizlere BOMBA gibi haberim var! Bir arkadaşım tarafından bana önerciği Cs5 102. Mb! evet yanlıs okumadınız :) Arkadaşlar, Adobe serisinin Cs5′i biliyorsunuz yüksek boyutlarda ve serial sorunları bütün versiyonlarda olduğu gibi bunda da sorun çıkarıyor. Şimdi sizlere desemki, Bu paket 102. Mb ve Türkçe aynı zamanda da Full desem! bana inanırmısınız ?   Diyeceksiniz ki, nasıl 102.Mb oldu. :) Orası sır. Zaten arkadaşım önerdiğinde 120.Mb vardı. Peki neden bu boyutta yani oynama mı yapılmış derseniz ?   Orjinal paketidir. Elleme, mıncıklama, Ekleme hiçbir şey yapılmamıştır. Aldığım yerden değil, kendim denedim ve gerçekten de orjinal paket. Gerçekten süper bişey. Elime geçtiği zaman birde biraz ben sıkıştırma yaptım 120′den 102′e indirdim. Bilgisayarınıza yüklemede sıkıntı yaşarsanız yada yükleme vs. yapmaz ise yorum alanına bildirin. Başka türde aynı şekil tekrar upload ederiz.:) Bu emek içinde bir yorum yazarsanız seviniriz.   Sistem Gereksinimleri :   İşlemci: Intel® Pentium® 4 veya AMD Athlon® 64 işlemci RAM: 1 GB ram Ekran kartı: 1024×768 ekran (1280×800 önerilir) OpenGL destekli, 16 bit renk ve 256MB VRAM Hafıza: 1GB boş alana sahip harddisk İşletim sistemi: Microsoft® Windows® XP Service Pack 3; Windows Vista® Home Premium, Business, Ultimate veya Enterprise Service Pack 1 (Service Pack 2 önerilir) veya Windows 7  


Orjinal Görüntüsü : 

Paylaşmak Güzeldir
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 Prof. Dr. Web
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top