Teknolojik Bilgiye Ulaşmanın En Teknolojik Yolu

25 Kasım 2012 Pazar

En Çok Tıklanan Siteler Ve Site'den Para Kazanma

 Bence en çok tık alan siteler:


1.Facebook :

Neden Facebook'u Birinci sırada ?

Arkadaşlar arama motorunuza a,b,c,d,e,f,... vb. birçok harfi yazdığınızda facebook ilk sırada gözüküyor.

2.Blog servislerine ait siteler.

3. .tr.gg uzantıya sahip siteler

4.Gazete, dergi vb. siteler.

5.Online oyun siteleri.

6.Ansiklopedik siteler.

 Arkadaşlar Kavga çıkarmak istemiyorum.Bunlar Bana Göre en çok tık alan siteler.

   Nerden Site Kurmalı ?


Şimdi benim fikrimce bedava site kurmak istiyorsanız ilk önce .tr .gg vb uzantılara sahip site almayın.

Ama Kendiniz Sadece tanıtım vb. amacıyla kuracaksanız bir şey diyemem

Şimdi bedava site ile para kazanmak istiyorsanız :

1.Adım:
Blog açın.
---------------Faydalar-----------------
1.Fayda:
Reklam Alarak Gelir Elde edin.

2.fayda:
Arama motorlarının (örn. google) vb. sitelerin tık başına para verdikleri siteleri kullanabilirsiniz.

------------------------------------------

2.Adım:

Arkadaşlar ilgi çekici olsun.
Çevre Oluşturun.
--------------------Amaç----------------
1.Amaç:
Kişi Çekerek ziyaretçi sayısına paralel olarak kazanılan parayı artırmak.
---------------------------------------------
3.Adım :
Her hafta yeni içerikler ekleyin (faydalı olacaktır.).

4.Adım.
1.,2.,3, ve 4. adımı uygulayın.(başarı gelecektir...)

Emeğe saygı, alıntı yaparsanız kaynak belirtin ..

Bu arada eksik varsa yorumla düzeltirseniz sevinirim kardeşlerim.

Yardım İsteyen Arkadaşlar

asdfghwergazi@gmail.com (benim mail adresim)

başvurabilirler.
Paylaşmak Güzeldir
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 Prof. Dr. Web
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top