Teknolojik Bilgiye Ulaşmanın En Teknolojik Yolu

27 Kasım 2012 Salı

Windows İçin Format Sonrası Programlar Ve Linkleri

Formattan sonraki Programlar
xp format atmadan full tamir
Windowsunuz Artik eskisi gibi stabil calismiyor , ve mavi ekranlarla, donup kalmalarla sikca muhatap olmaya basladiniz , aklinizda da Format Atmak var, ama durun bakalim Formattan önce yapilabilecek seyler var.

Bu asagidakiler benim gibi System Restore yi daima devre disi birakanlar ve Norton Ghost gibi Image alma yazilimlarini kullanmayanlar icindir.

Ayrica Cd yi takip Repair komutu vermekten de nefret ediyorum, birkac defa ise yaramadi. Sistemim okadar Hantallasti ki Dosya acmak icin bile 15-20 sn bekler olmustum.

1.Öncelikle Windows sistem dosyalarini kontrol ettirip bozulanlar varsa yeniletelim: Windows Xp Cd nizi Takin Windows kurulum ekrani cikacaktir, bu ekrani kapatalim

Start ---- Run--- deyip sfc /scannow yazarak Ok deyin ve beklemeye baslayin .


2. RegSeeker , adli yazilimi indirip tüm registry kayitlarini taratalim ve buldugu tüm hatali kayitlari birgüzel silelim.


3. Registry Optimierer , Programini indirip birkez de bununla taratalim ve Registry kayitlarini bir kez daha düzelttirelim.

Bu Porgram Norton Windoctor un yaptigi isin aynisini yapiyor, yaptigim denemelerde, bu programi kullandiktan sonra Nor ton win doctor la yaptigim scann larda hicbir hata bulamadi.

4. Üsttekiler ise yaramadi Ama haala format atmamakta kararliyiz devam ozaman :

Takalim Win XP Cd mizi ve Cd den Boot edelim

"R" Repair komutunu R ye basarak secelim

Geridönüsüm konsoluna geldik, Admin Passworumuz sorulduktan sonra DOS benzeri bir ekranla karsilasacagiz

Simdi sirasiyla asagidaki komutlari verelim:

CD

cd system32
cd config
ren software software.bak
ren system system.bak
cd c:windowsrepair
copy software c:windowssystem32config
copy system c:windowssystem32config
exit

Boot ettikten sonra Yepyeni bir windowsXP ye sahip oldunuz Hayirli ugurlu olsun. Fakat su an Windows u yeni Kurmus oldugumuz icin Hicbir Porgram calismayacaktir

O nedenle Start --- Programs ta calismayan nekadar program varsa gidip C dizininden ( veya vindowsunuz hangisindeyse ) ProgramFiles ten Bu calismayan Programlarin Klasörlerini tek tek silme niz gerekecek.

(Formatsiz vindowsun da bu zahmeti olsun canim), Böylece Tüm datalariniz yedeklemeye bile gerek kalmadan kurtarildi.




''Format attım Hangi programı kurucakıtm.Hangi program gereksiz.”

diyorsanız BU ARŞİN TAM SİZE GÖRE



Her dosyanın içinde Crack ya da Serial Bulunmaktadır.

1.Adım.

Windows’a Format atıp kurduktan sonra Tüm Driver’ları sorunsuz bi şekilde kurun.Aygıt Yöneticiniz burdaki gibi olsun ;




Böyle bir aygıt yöneticisine sahipseniz 2.Adım’dan devam edelim.

2.Adım

İlk kuracağımız Program Winrar
 ;



http://rapidshare.com/files/54881845...v3710patch.rar

Not : Winrar’ın yeni sürümü Eski Sürümü arasında fazla bi fark yok.

Buraya upload ettiğim sürümü 3.7′dir ve Türkçedir.

3.Adım

Bilgisayarınıza Sorunsuz olarak Video, Film, Müzik Dinlemekİstiyorsanız Muhakkak K-Lite Codec Pack Kurmanız gerekmektedir.Bu Codec Pack ile Açılmayacak video yoktur.Garantisini veriyorum.




http://rapidshare.com/files/88419925/vangoufklmcf.rar

Not : Bu codec pack’i kurduktan sonra LÜTFEN başka bir video oynatıcı kullanmayın(bsplayer.vlc player..). Kendi içinden video oynatıcısı çıkıyor.üstelik bir çok video formatınıda destekliyor.

4.Adım

Güvenlik ;

Size önereceğim Panda Anti-virus 2008.Panda’dan sonra’da Nod32 2.7 öneririm.Kaspersky Kesinlikle Önermiyorum kaspersky’i önermiyorum çünkü ;
devamlı alınan black key’ler, ve bi kısım saçma sapan sitelere konulan siteye giriş izin vermeme bile ( ayarlardan değiştirsenizbile.) aynı oluyor.



http://rapidshare.com/files/53162814/pav08.rar

5.Adım

Download Manager Programı

Kesinlikle Ve Kesinlikle Flashget




http://rapidshare.com/files/88418849/vangouffg.rar


6.Adım

Java ;




http://java.com/tr/download/windows_manual.jsp


7.Adım

Limewire Pro 4.17




http://rapidshare.com/files/88456253...nizden.sfx.exe


8.Adım

Windows Live Messenger




http://get.live.com/overview

Not ; Kullananlar için msnplus linki veriyorum;

http://www.msgpluslive.net/

9.Adım

DVD-CD Yazma programı

Tek bir program öneriyorum.İçinde iso yazmadan tutun Double Layer DVD bile yazdırabilen Program;

Cheetah DVD Burner [Editör Tavsiyesi]




http://rapidshare.com/files/88418348/vangoufcdvdb.rar

10.Adım ve birkaç açıklama.

Tüm programları başarılı bi Şekilde Kurduysanız lütfen windows’unuzu update ediniz.Tüm update’ler bittikten sonra Lütfen Sistem geri yükleme noktası oluşturunuz ki ; İlerde bilgisayarınıza birşey oldugu zaman bu tarihe geri dönebilesiniz.

Windows’um sahta diyorsanız Buyrun Orjinal yapma programı içinde Resimli bi şekilde Anlatılıyor;


http://rapidshare.com/files/82981151/xplegal.rar

resimdeki gibi sorunsuz olarak kurduktan sonra windows’unuz Sorunsuz bir Şekilde Update Edebilirsiniz.
Paylaşmak Güzeldir
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 Prof. Dr. Web
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top