Teknolojik Bilgiye Ulaşmanın En Teknolojik Yolu

6 Mart 2013 Çarşamba

Android'e Windows Kurma

*Bu konu Android'e Windows 3.1 yüklemeyi içeriyor, eğer Windows 95/98/2000/XP/Vista/7/8 veya Linux kurmak isterseniz burayı ziyaret edin:http://www.maxicep.com/android-genel/androide-zarar-vermeden-windows-95-98-me-xp-vista-7-8-veya-linux-kurma-753699.html

Arkadaşlar play storede gezinirlen bir uygulama dözüme çarptı ve indirdim; sonra anladımki android içinde bir virtual box uygulaması varmış. Sonra Windows 3.1 kurmaya kalktım ve olanlar oldu Zarar Vermeden Androide Windows Kurma (Resimli Anlatım) Buradada size nasıl android'inize Windows 3.1 kurulacağını adım adım anlatacağım Zarar Vermeden Androide Windows Kurma (Resimli Anlatım) Hadi bakalım... Eğer nasıl olacağını merak ediyorsanız en sondaki resme bakın Zarar Vermeden Androide Windows Kurma (Resimli Anlatım) 

Not: Android sisteminize zarar gelmeyecektir. Yani Windows 3.1'i bir uygulama gibi çalıştıracaksınız Zarar Vermeden Androide Windows Kurma (Resimli Anlatım) (en azından benimkinde bir sıkıntı yaşamadım) Ayrıca cihazınızda gelebilecek sıkıntılardanda sorumlu değilim. (ki bir sıkıntı getirmek baya profesyonellik gerektiriyor olsa gerek Zarar Vermeden Androide Windows Kurma (Resimli Anlatım) )

Adım 1

Google Play Store'dan aDosBox adlı uygulamayı indirelim.

Adım 2

Buraya tıklayarak Windows 3.1 'i indirelim. (veya buraya)

Adım 3

Yukardaki dosyaları çıkarttığınızda iso dosyası gelecek; onuda winrar ile çıkarın bir klasöre yaklasık 500 dosyamız çıkmış olacak)

Adım 4

Telefonunuzu PC'nize USB ile bağlayarak sdcard'ınızda (tırnak işaretleri olmadan) "doswin" adlı bir klasör oluşturun ve o 500 dosyayı direk içine yapıştırın.

Adım 5

aDosBox uygulamasını açın ve şu kodları girin:

cls (ekranı temizlemesi için) ardından <ENTER>
doswin\setup.exe (sdcard'ı c: sürücüsü olarak tanıyacaktır.) ardından tekrar <ENTER>

Adım 6

Kurulum çalışacak windows xp kurar gibi kuracağız. şimdi net çok yavaş upload edemeyecem. Size ipucu olarak mouse'u öyle hemen oynatamayacağınızı; ilk oynatma için biraz bekleyeceğinizi ondan sonrakiler içinde bir sıkıntı çekmeyeceğinizi belirteyim. son olarak; androidinizdeki geri tuşu mousu devre dışı bıracağını veya aktifleştireceğini belirteyim; şimdi sakata gelmeyin Zarar Vermeden Androide Windows Kurma (Resimli Anlatım) 

Adım 7

Kurulum tamamlanınca herhangi bir sakatlık olmaması için sdcard'ınızda oluşturulan autoexec.bat config.sys gibi dosyaları başka bir yere taşıyın veya adlarını değiştirin.

Sonuç



Zarar Vermeden Androide Windows Kurma (Resimli Anlatım)

Not: Eski Windows 3.1 Deneyimlerinizi unuttuysanız aDosBox'u tekrar açtığınızda win 3.1 e erişmek için aşağıdaki kodu yazın:

WINDOWS\WIN

NOT: Alıntı değildir. Alıntı yapacaksanız alıntı yaptığınız yere "orijinali veyseloglu tarafından yazılmıştır" yazın vede bu bağlantıyı konunun altına not edin.



Şimdi sıra Windows 98'de (laf aramızda beceremedim Zarar Vermeden Androide Windows Kurma (Resimli Anlatım) )



7,8,98,xp
Paylaşmak Güzeldir
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

1 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 Prof. Dr. Web
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top