Teknolojik Bilgiye Ulaşmanın En Teknolojik Yolu

16 Mart 2013 Cumartesi

Sementit Blogger Theme





Bir süre önce, kendi düzenlediğim Sementit Blogger temasının beta versiyonunu, sosyal medya hesaplarımda yaptığım bazı etkinliklerle paylaşmıştım.Gelen geri bildirimler sonucunda temadaki hataları ve eksikleri gidererek tam sürümünü blogda paylaşmaya karar verdim.

box

Öncelikle temanın orijinalinden bahsetmek istiyorum.Daha önce de belirttiğim gibi bu temayı sıfırdan kodlamadım.Alfa isimli temayı düzenleyerek bu hale getirdim. Tema nereden nereye geldi diye merak ediyorsanız buyurun ilk ve son hali…

alfa     sementit
                                        ÖNCE                      SONRA
Temaya pek çok özellik ekledim ve modern bir görünüme kavuşturdum.Kısaca özelliklerinden bahsetmek gerekirse:

  • Header  bölümünün geniş olması çok istendi.Bu blogunuzun banner ya da logosunu koyabileceğiniz header bölümünü genişlettim.
  • Sayfalar arasındaki geçiş önceki – sonraki şekilndeyken numaralı geçiş eklentisini ekledim.
  • Arka plan resmini ve renk paleetin tamamen değiştirdim.
  • Tipografi, yazı başlıkları ve sidebar başlıklarını değiştirdim.
  • Resimli benzer yazılar eklentisi ve paylaşım kutusu ekledim.
  • Yorum bölümünü özelleştirdim.
  • Statik sayfalardaki hatayı düzelttim.

Temanın diğer özelliklerini görmek ve düzenleme konusunda bilgi almak için DEMO siteye bakabilirsiniz. 

Demo sitedeki yorumları kapattım.Temayla ilgili tüm sorularınızı bu başlık altına yorum yazarak sorun lütfen
Paylaşmak Güzeldir
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© 2011 Prof. Dr. Web
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top